lördag 22 januari 2011

I-or

Man lär sig saker om sina vänner varje dag. När jag lade upp en bild på min senaste I-or (ja, jag har flera - frågor på det?) fick jag veta att en vän och ex-kollega inte bara delar musiksmak (Hej Orup!) utan också fascinationen för den lilla söta, deprimerade, lila åsnan. Hon frågade om jag kunde hitta en till henne också, och hepp! Titta bara:


Bara en liten fundering: Han har en morgonrock och nattmössa i samma tyg som han själv är tillverkad i. Betyder det att en I-or fått sätta livet till för att denna I-or ska få vara varm? Sådana tankar hade jag och Maken i bilen idag. Så kul hade vi.

Slutligen, jag skickar den så fort jag letar upp din adress :-)

1 kommentar:

  1. Den är så söt, helt perfekt! Eh... lite av ett substitut kanske, men who cares? Jag är tacksam och nöjd med att vi nu delar fascinationen även för en viss åsna!

    (Men vi skulle gått på konserten... kapitel älta, haha! Det kommer fler chanser.)

    SvaraRadera