lördag 15 mars 2008

Melodifestivalen - placeringar

Jag såg att Sara gissat placeringarna i finalen och jag vill inte vara sämre.

De här placeringarna önskar jag att det blir:
1. BWO2. Charlotte Perrelli3. Bröderna Rongedal4. Frida feat. Headline5. Linda Bengtzing6. Sanna Nielsen
7. Amy Diamond8. Nordman
9. Sibel10. Christer Sjögren

De här placeringarna tror jag att det blir:
1. Charlotte Perrelli
2. BWO3. Sanna Nielsen
4. Frida feat. Headline5. Linda Bengtzing6. Bröderna Rongedal7. Amy Diamond8. Nordman
9.
Christer Sjögren10. Sibel
Hur som helst: Ring och rösta! Om du inte röstar får du inte klaga på resultatet! Ta gärna det dyrare alternativet för att skänka lite extrapengar. Själv ska jag ringa
på BWO. Upprepade gånger.

Eller så skickar vi helt enkelt Björn Gustafsson, eller vad säger ni...?
Uppdatering: Bild på BWO. Deras dräkter är ju inte från denna värld...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar