måndag 24 mars 2008

Hemma igen...

Lång resa idag, skönt att vara hemma. Vi har sett lite snö, men det var aldrig någon fara för dåligt väder.

Nog för att det var ganska mysko att inte ha någon snö alls i julas när vi var hemma hos Moderskapet senast, men vi behövde absolut inte kompenseras för detta med en snöstorm på Långfredagen! Jäklar vad det snöade. Sedan har det varit kallt också, ner mot 17 minus tror jag att det var som värst.

Men fina bilder på små, frysande, matletande fåglar, det blev det! Maken håller på att lägga över dem i datorn nu, så jag återkommer helt enkelt.

Sådär, vad har hänt med er? Jag har redan kollat så att Linda K inte fått bebben ännu. Det var typ det första jag gjorde när jag slog på datorn. :)


Update: Nu finns det även bilder i inlägget. En något uppblåst blåmes & en helgonliknande innekatt, världens sötaste & gosigaste Kompis.


2 kommentarer:

  1. Did you take the photos? If so very nice. If only Certain Someone would get one of those fancy digitals! In the meanwhile I have taken over his camera.

    SvaraRadera
  2. Thank you! No, I didn't take them, M did. I really like the camera though, you should get one!

    SvaraRadera