onsdag 28 februari 2007

Trött & förkyld. De närmsta dagarna kommer jag att äta c-vitamin som aldrig förr... Maken ligger för närvarande nere i TV-soffan och ojar sig. 39 graders feber och frossa. Och vem är det som ska pyssla om honom? Några vilda gissningar? Självklart är det jag. Undrar hur det blir när jag blir sjukare också. Är det en sak som jag vet med den här eländiga förkylningen, så är det att jag snart kommer att bli sämre. Idag har jag varit ganska pigg, men om ett par dagar...

I dag kom den andra filmen som jag köpte till Maken i födelsedagspresent, An Inconvenient Truth. Vi kanske ska se den sedan, jag är väldigt sugen på att se den.

Ikväll på kanal 5 visar de Grey's Anatomy: Complications of the Heart. En sammanfattning av säsong 1 och 2. Bra så här när säsong 3 startar den 14 mars klockan 21. Vi skaffade ju en ny digitalbox som spelar in program i helgen. Den ska invigas ikväll. Oh, det ska bli kul att se serien med svensk text.

I går när jag låg halvdäckad i biorummet såg jag nästan fyra avsnitt på raken av Vita huset, sista säsongen. Jag stängde av någonstans i mitten av livedebatten mellan de båda kandidaterna. Det var lite konstigt att se Bradley Whitford som Josh i den serien nu när jag har sett honom som Danny i Studio 60... i vinter. Ungefär: "Aha, så det var alltså en *roll* han spelade i alla år? Och nu spelar han en *ny* roll? Jag hajar." Nej, så febersnurrig är jag inte ännu, men det kändes konstigt. Josh är min favoritfigur i WW, tillsammans med Leo & Donna.

Sorkin brukar ju återanvända skådespelare i sina serier, undrar när fler av det gamla WW-gänget dyker upp? Om nu serien kommer tillbaka. I USA ligger serien nere just nu, hoppas den kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar