tisdag 27 februari 2007

Förkylningen är på G, jag känner det. Idag gick jag hem tidigare från jobbet och trodde att jag skulle kunna åka hem, slappa och se på sista säsongen av Vita huset som jag har sparat för ett sådant tillfälle. Vad händer? Jo, det blir något fel på pendeltåget jag åker med och vi sitter fast i en tunnel i 30 minuter. Under tiden blir jag hungrigare och hungrigare. Dessutom hade jag ont i huvudet.

När jag kom till stationen gick jag och köpte diverse förkylningspreparat. Sedan handlade jag thaimat och åkte hem. Så mycket DVD-tittande har det inte blivit. Istället har jag suttit och slösurfat, precis det jag *inte* skulle göra. Så, bara för det kommer jag att stänga av datorn nu och gå ner i biorummet. Och jag ska njuta av det, damn it! Jag vill komma tillbaka till filmtittandet.

Återkommer senare ikväll kanske, eller i morgon. Jag ska egentligen ha lönesamtal i morgon, men vet inte hur pigg jag kommer att vara. Det vore skönt att ha det gjort dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar