torsdag 1 februari 2007

Så där...

... Ny månad, nytt liv. Synd bara att lönen är typ slut redan. Hur som helst. Jag tänkte skriva lite i går kväll, men min otroligt fartfyllda kväll hindrade mig från detta. Jag somnade 19.30. Var sedan uppe en halvtimme och gick sedan och lade mig igen. Usch så trött jag var!

Jag har sett Studio 60 on the Sunset strip nu, i alla fall de 11 avsnitt som legat på nätet. Faktiskt en riktigt rolig serie. Lite tråkig i mitten, men i det stora hela sevärd. Favoriten är självklart Bradley Whitford som spelar Danny. Han har varit min favorit sedan jag började se Vita huset för flera år sedan. Så rolig!

En kul scen är när min andrefavorit, Matthew Perry, har en scen där han och en kille till diskuterar varför Perrys rollfigurs liv är som en pjäs av August Strindberg, "The Father".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar