fredag 16 februari 2007

Let's dance

Jag sitter bara och skakar på huvudet. Vilka puckon är det egentligen som röstar?! I programmet är det med en kille som för det första var sjuk, för det andra dansade sämre än vårt kylskåp* och för det tredje har gått ut med att han *vill* bli utröstad. Vad gör då svenska folket? Jo, de röstar fram honom så han ska vara med en vecka till. Har de över huvud taget sett på hans dans idag eller har de bara röstat för det är Kurtan? Jag gillar Brandeby, det gör jag. Västkustbor måste hålla ihop. Men killen kan inte dansa så bra som övriga par. T o m Ryding, som tidigare varit så stel så att det finns inte, släppte loss idag. En riktigt bra dans!

Treutiger var inte dålig. Jag gillar honom. Har gjort det ganska länge nu. Han förtjänade inte att åka ut idag. För en gångs skull hade han riktigt bra bensträckning, eller vad det nu heter. Mina erfarenheter av dans omfattar bugg, vals och lite gammaldans.

Slutligen - något som gladde mitt hjärta. Hallelujah när Anna Sahlin dansade. Det är verkligen en av mina all-time-highlåtar. Helt underbar!

*förmodligen delvis p g a att han var sjuk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar