fredag 27 augusti 2010

De e lite strul nu...

Strul med deltidsjobbet, jag måste säga upp mig för att få a-kassa fortsättningsvis. Något låter fel med den meningen... Dessutom strul med a-kassan. Gissa om jag inte uppskattar att ringa till a-kassehandledaren runt kl 14 och får höra att h*n gått för dagen och återkommer måndag efter lunch?

Ska på en intervju nästa vecka, men vill inte ta ut något i förskott. Jag vill *jobba*, det är fruktansvärt tråkigt att bara vara hemma.

Finns egentligen bara en positiv sak med idag och det är att jag ska träffa A1 och spela badminton. Det finns en risk för att jag även kommer att träffa henne bokstavligen, emellanåt gillar jag att sikta bollen på henne... *jag är ond*


Bara allmänt kinkig och gnällig just nu. Funderar på att åka in till stan tidigt och äta något gott innan träningen. Synd bara att jag ska bära runt på stora träningsväskan under tiden. 

I morgon bär det av till Hökmossbadet i Nykvarn. Loppis mellan 13-16, det pågår en auktion mellan 14-15 också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar