onsdag 7 augusti 2013

Onsdag

Sov över i stugan i natt och det var mysigt att träffa familjen igen. Det blev först ganska intensivt när P1 skulle bäras en lång stund. Sedan gick han efter mig i köket och sa att han skulle följa efter mig hela tiden jag var där. Gullunge.

Nattningen blev lätt kaotisk. Båda pojkarna skulle stila så mycket som möjligt för mig. P1 ville att jag bara skulle fokusera på honom och P2 reagerade mest genom att börja härmas och retas.

I morse kom P1 ut i hallen när jag gjorde i ordning mig. Han var inte lika ledsen som i söndags, vilket var skönt. Vi pratade om att jag kommer ut på fredag - och då är dessutom A1 med också. :)

Något som däremot kändes ganska problematiskt var min morgonyrsel. i och för sig är golvet lite snett i stugan, men jag brukar ändå inte göra som mamma gör emellanåt och gå in i väggar... Det blev bättre när jag satt mig i bilen som tur är, men jag känner mig lite snurrig nu också. Det får bli en tidig kväll ikväll.

I eftermiddag ska jag träffa min andra klass. Ett par av dem vet jag redan vilka det är och det känns tryggt. Nu måste jag äta en smörgås.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Oh ja, skönt att det inte är så ofta. Igår åkte jag dock på migränliknande huvudvärk istället. Vanligare och dessutom riktigt smärtsamt... :(

      Radera