tisdag 21 februari 2012

Semlor, semlor, semlor...

Hur många blev det för er i dag? För mig blev det två. Pyttesmå. När jag var nere på konditoriet i morse hade de nästan tapetserat med semlor, dagen till ära. Jag höll mig dock från att beställa en eftersom jag visste att vi skulle fika på förskolan på eftermiddagen.

Fika på förskolan var trevligt. De två äldsta barnen hade varit med och bakat semmelbullarna och de var goda. Vi var där ett par timmar, pojkarna ville visa oss legot, bilarna och alla pussel som finns där. :)

Efter en OK middag, pastagratängen från förra inlägget, var det dags för styrelsemöte i samfälligheten. Den här gången handlade det dock mest om planering inför årsmötet. Det bjöds ännu en gång på minisemlor. Alldeles lagom mycket.

Nu är jag på väg till sängen, är jättetrött. I morgon kväll är Maken på sin vanliga onsdagsbridge så jag är med barnen hela dagen. De har blivit ganska kvällströtta, så jag kanske får lite egentid framför datorn i morgon kväll, innan Maken kommer hem. Om inte annat så måste jag slå in paket och förbereda inför P1:s födelsedag på torsdag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar