torsdag 4 februari 2010

Ditten och datten...

All snö på ena sidan taket rasade ner idag när jag var inne på jobbet. Betyder det att vi eventuellt är på väg mot ljusare tider? *hoppas*

Jag lyckades köpa två par snygga skor på rea idag. 70% rea för att vara exakt. Bildbevis kommer senare. Ett par låga och ett par högre stövlar blev det.

Kan även meddela att Maken kom hem med en DVD-film som vi skulle se ikväll. Vi började se den, men fick avbryta en stund eftersom han skulle spela badminton. Fan vet om jag kommer att se klart den, inte riktigt min stil. Vilken det är? District 9 av Peter Jackson. För mig är äckelfaktorn ganska hög, men jag måste erkänna att den blandas med en del intresse också. Om man ser lite djupare i filmen så tar den upp intressanta konflikter.


För mig är det dock också lite störande att huvudrollsinnehavaren, Sharlto Copley, (bild 1) är fruktansvärt lik Steve Carell, i synnerhet när han spelar chefen i The Office (bild 2).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar