torsdag 10 december 2009

10 december 2009

Idag är min pappas födelsedag. Han skulle ha blivit 80 år idag, så självklart hade vi varit där om han fortfarande levt. Jag ringde mamma igår och bad henne sätta tre röda rosor på pappas grav idag, för att visa att jag inte glömmer honom. Min syster skickade mig ett MMS för en liten stund sedan med denna bild:

En massa rosor och tända ljus. Det skulle pappa ha gillat, även om han förmodligen skulle sagt något om att vi inte behövde slänga ut en massa pengar på blommor till en gammal stöt som han. Det känns konstigt att inte prata med honom längre. I alla fall utan att få svar... :)

Grattis på födelsedagen, pappa! Kunde du fixa lite snö till Lucia och till jul också vore det kanon. Många kramar från den lilla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar