tisdag 30 juni 2009

Sommarplaner


I sommar *ska* jag aktivera mig mer. Ska gå på teater, i synnerhet den ovan men ska även försöka få in ett besök på Parkteatern.

Börjar redan på fredag, då ska vi på Thåström som spelar på Långholmen. På lördag är det bröllop, dock utan Maken som sällskap.

De sista dagarna före semester är alltid jobbiga, men i år mer än någonsin. Väntar på att få höra om jobbet jag sökte, hoppas...

Idag blir det några timmars arbete, sedan ska jag träffa A1 och utföra en del ärenden på stan.

2 kommentarer:

  1. Minns att vi pratade om det där med bröllopsbjudningar... Nu blir jag nyfiken vart du ska! Allena också.

    Parkteatern ja, det vore kul att få med den här sommaren. Vi får väl se om det fortsätter vara fint väder, fast något svalare har jag inget emot!

    SvaraRadera
  2. Det blev ju inte allena, Maken fick följa med. Inbjudan till honom kom dagen innan bröllopet, gissa om det blev stress...

    Jag siktar på att gå på Parkteatern varje år och varje år går mina planer i stöpet. Vi får se i år.

    SvaraRadera