måndag 27 mars 2006

Jag fick gjort ganska mycket på jobbet idag. Synd bara att jag var tvungen att sitta där till 19.00... Efter att jag varit sjuk, och ledig för att pappa gick bort, och allt annat, så ligger jag efter. Förhoppningsvis har jag näsan över vattnet på fredag. Hoppas jag.

Helgen var lugn annars. I fredags var vi ute och drack drinkar och åt middag. Länge sedan jag var ute med maken. Kul. I lördags hade vi några vänner över på middag och film. Också kul, det är alltid roligt att vara lite social. I går slappade vi bara. Jag tvingade med i och för sig med Maken till Plantagen för att börja titta efter blommor till trädgården* men annars var vi hemma.


*Självklart. Det var underbart vårväder. Jag fick en otrolig lust att sticka ut i trädgården och gräva upp saker. Om det inte var för att, du vet, det var sjukt mycket snö i trädgården...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar