tisdag 26 juni 2012

Jobbe?

Oj, så svårt jag tycker att det är att gå på jobbintervjuer. Att sälja in sig så mycket som möjligt för att passa just en speciell nisch, inte riktigt min grej. And don't get me started on löneanspråk, jag är riktigt kass på sådant, behöver nog gå en kurs hos Maken. :)

Idag var det dock en ganska lätt sak, eftersom de ställde frågor om saker som jag verkligen brinner för. Kul, jag hoppas nog att det är där jag kommer att jobba till hösten. Bra avstånd hem och - som det verkar - bra ledare, inte mindre viktigt när jag tänker på saker som betyder mycket i en jobbsituation.

I morgon är jag kallad på en andraintervju på en av skolorna jag är intresserad av. Det måste ju betyda att de i gengäld är intresserade av mig... :)

4 kommentarer:

  1. Kul med responsen, lycka till! Du får rapportera mer ingående sen.

    SvaraRadera
  2. Kul att det gick bra. hoppas du får det jobbet du brinner för mest. lycka till

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna.
    /S

    SvaraRadera