tisdag 12 juni 2012

Ego - min son? Tja...

Pusselbitarna fick ju vara uppe till avsparken ikväll. När Zlatan visades i bild sa jag att det var en av de bästa spelarna i Sverige. P1 bara tittade på mig och sa: Ne-ej. Det visade sig att jag ju inte tagit P1:s bollbravader i åtanke. Självklart är ju han ien av de bästa i landet...

För övrigt blir jag förvirrad när vi spelar mot Ukraina. Antingen får vi låta bli det eller så får något land - förslagsvis Ukraina - byta färger. Vi slog på TV:n under nationalsången och Maken berättade noggrant för Pusselbitarna om att det här minsann var svenska landslaget. Tills dess att jag såg att det stod misstänkt många ryskklingande namn på ryggarna - och att det inte var vår nationalsång som spelades...

3 kommentarer:

  1. hehe, vilket härligt självförtroende =)
    Nej, inget färgbyte, man blir ju förvirrad. hejade på fel lag bra länge innan jag som du reagerade på att de gula kanske inte var sverige.

    SvaraRadera
  2. Nej, hans självförtroende är det inget fel på. :)

    SvaraRadera