tisdag 8 mars 2011

Så där...

Begravningen avklarad och nu sitter jag i Kista och väntar på J. Vi ska kolla in nya Desigualbutiken här. Medan jag väntar har jag köpt lite smågrejor, bland annat ett par skjortor till Maken.

Nu sitter jag på ett café med en kopp kaffe. Nice.

Det var trevligt att träffa mina kusinbarn, har nog bara sett dem på foton tidigare. Så mycket släkt har vi inte att vi kan dissa en hel gren så där. Vi planerade lite löst (OK, väldigt löst) att vi skulle försöka fixa en släktträff.

Något som känns konstigt är att det också är pappas dödsdag idag. Fem år sedan. Shit, så fort tiden går. Två av psalmerna idag spelades också på pappas begravning, det var egentligen det som tog hårdast på mig. Jag saknar honom som fan.



2 kommentarer:

  1. Tråkigt med begravning :(
    Ta tag i en släktgren alltså, intressant...

    Ps. Noterade nu - om du ursäktar ämnesbytet - att det står "7 kilo lost" längst upp på sidan. Bravo!

    SvaraRadera
  2. Yes, det finns flera släktingar som vi på vår sida av familjen aldrig träffar. Dags att göra ett försök i alla fall.

    Och yes, har kört ganska hårt nu sedan januari. Planen är 7 kilo till fram till april/maj.

    SvaraRadera