tisdag 22 mars 2011

Planer för dagen...

OK då, lite planer och lite bestämda saker. Jag tänkte hinna med att gå in på Skatteverkets sida och kolla slutskatten, det funkar från idag. Kanske t o m skicka in den, jag brukar inte ha några extra blanketter. Inga direkta problem, förutom att jag har för mig att det inte funkar att logga in på Skatteverket via Chrome, som är den läsaren jag brukar använda.

I kväll ska jag annars på på årsmötet i vår bostadsförening. Det är inte direkt ett val, jag måste gå dit eftersom jag faktiskt ska skriva ner allt som sägs. Men jag gillar att vara aktiv i styrelsen, så det är helt OK.

Edit: När jag kom hem upptäckte jag att jag dessutom fått min deklaration i brevlådan, så jag kunde kolla resultatet direkt. Trevligt. Precis som tidigare år är det också så att jag får min deklaration någon dag tidigare än Maken. Undrar varför. Beror det månne på första bokstav i våra förnamn? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar