lördag 2 augusti 2008

Regnet det bara öser ner...

Idag har det inte hänt så mycket alls. Vi åkte till Vällingby Centrum för en brunch bestående av gyoza, sedan åkte vi hem. Jag gillar de här, de är helt OK, men de godaste jag ätit är fortfarande de på JFK på söder. De är otroligt goda!

Dagen har sedan gått åt till att jag suttit vid datorn och skrivit på ett arbete om Gustav Vasa. Jag börjar känna till ganska mycket saker om den mannen just nu. Att han var misstänksam och så vidare kände jag dock redan till...

Passade även på att prata lite med C via e-post idag. Tydligen har inte kommentarsfunktionen fungerat som den ska.

Nu kommer jag att gå ner och se på saker som vi spelat in sedan länge. American idol är nog överst på spellistan. Jag vill veta vad som hänt sedan sist!


---

Nothing really happened today. We went out for brunch at the nearby shopping centre and had some gyoza. I like it, but you get better one in the city, esp. at JFK in the south part of Stockholm.

After that I sat at the computer all day writing a paper about Gustav Vasa. I'm starting to know too much about that man... Inbetween sentences I send some e-mails to C. It seems like there have been some difficulties with the comments today. I hope that it is OK now.

Now I have to get downstairs, I have a date with the Husband and last weeks episodes of American Idol. They show them here now, some months after the US finale.

2 kommentarer:

  1. How romantic! Seems the issues yesterday were related to Site Meter. I dont seem to having issues yet, so I think its fixed.

    SvaraRadera
  2. That's good. There is always something wrong with Internet otherwise.

    SvaraRadera