måndag 13 december 2010

13 december 2010: Dagen i text (och bild).

Först och främst: bästa födelsedagspresenten kom från Maken. Igen. True Blood, säsong 1 är nu äntligen min.


Julhelgen är räddad. Dessutom fick jag en jättesöt träfågel och pepparkakskaffe.

Skoldagen var ganska lugn. Min klass sjöng för mig tre gånger, men de lyckades inte hålla tyst under själva lektionen.

Studiebesök på tidningen Expo efter lunch. Jag har suttit i Stieg Larssons arbetsrum! Jag tyckte nog att det var häftigare än vad eleverna tyckte. :-)

Fika med Jenny på eftermiddagen. Superkul att träffa henne, det var länge sedan.

Julklappsinköp till H&H&T/H på Åhlens. Passade dessutom på att handla middagsmat.

Middag med Maken. Förrätt, varmrätt och saffransostkaka till efterrätt. Mums!

En massa telefonsamtal från vänner och släktingar. Superkul! Har bland annat blivit lovad en tur till marsipanbåten och fått höra att Iran är ett tokbra ställe att semestra i.

1 kommentar:

  1. Tack för hälsning och - ehm - födelsedagsfika :)

    Marsipanbåt låter skumt, är det något jag missat?

    SvaraRadera