måndag 21 juni 2010

Pinsamt dålig kamerazoom...

...och det torde härmed vara bevisat. Jag håller på att installera Picasa (jag vet, sist på bollen som vanligt) och då finns det tydligen en funktion som gör någon sorts ansiktsigenkänning. Jag fotade ju en del i lördags på det där bröllopet, ni vet, och zoomade på max och stod uppenbarligen inte still nog. Hur som helst, dessa "okända" personer vill Picasa att jag ska namnge:


Nån som känns igen? Fan, det här skulle ju nästan kunna användas i AB etc som maskerade bilder.

2 kommentarer:

  1. Hihi! Men vadå, du har dem på bild, jag tycker inte att det är så illa.

    SvaraRadera
  2. Visserligen. Jag har ett par bilder som är lite mer OK också. Men i det stora hela så är det ju inte för den utmärkta zoomen utan för att den är liten och nätt, som jag fick kameran.

    SvaraRadera