fredag 18 juni 2010

Fredag

Låg aktivitet igen, jag vet. Igår ägnades till att skapa fotoböcker på nätet och hjälpa gamla kollegor med historiematerial. Som bonus fick jag även se världens sötaste A.

Idag blir det också fotobokande. Jag ska ha tag i en version där jag kan lägga in vanliga bildfiler också, inte bara foton. Just nu testar jag Fujifilms version, vi får se om den funkar.

Imorgon ska jag in till stan och få en glimt av bröllopsparet och -gästerna. Jag åker in med A1 och Maken så jag väntar mig en hälsosam dos av ironi från dem båda under dagen.



2 kommentarer:

  1. Kul med fotoböcker! Jag har just fått hem massor av papperskopior för att göra klassiska album... lite otidsenligt, men ändå. Har dock funderat på andra varianter, du kanske kan tipsa, brukar också använda Fujifilm.

    Kanske liverapport från bröllop väntar då... Jag nöjer mig med att snegla på tv:n nere hos mamma. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Fujifilms version är lätthanterlig, när man väl får koll på den... Återkommer när jag studerat flera.

    SvaraRadera