onsdag 15 november 2006

Inte mer snack om musik just nu. Jag var på bio ikväll, något som inte hänt allt för ofta på sistone. det senaste jag såg var Farväl Falkenberg. Jag somnade. Synd, för filmen är mycket välgjord och vacker. Jag var dock så fruktansvärt mätt - vi åt libanesiskt innan och det var mycket mat. jag är dock ganska säker på att jag inte somnade utan bara dåsade. Innehållet i filmen minns jag nämligen.

Jag var och såg Scoop tillsammans med J2. En mycket överspelande Woody Allen, en söt Scarlett Johansen och en råsnygg Hugh Jackman. Hubba. Filmen var bra, t o m riktigt bra. Jag satt och vred mig i stolen, ibland av skratt, ibland av att Woody var så pinsam. Dock var han pinsam på ett bra sätt. Och full av såna där klassiska Woody Allen-citat av sorten "Jag var jude från början, men nu har jag konverterat till narcissismen." Kan man annat än att garva åt nåt sånt? Så typiskt honom.

700+ poäng till SF:s guldkort, den 1/12. Kommer jag att hinna? Ganska tveksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar