torsdag 17 augusti 2006

Oj så länge sedan. Vet inte var jag ska börja. Jag har kommit tillbaka till arbetet, det var väl så där. Just nu är det ganska lugnt, inte så många elever ännu. :)

I söndags såg jag äntligen Pirates of the caribbean 2. Jag förstår inte varför det tog då lång tid att komma iväg på den. Förmodligen har det att göra med att vi skulle ha med oss kompisarna, och de har haft problem med att få barnvakt. Anywho, den var ju bra! OK, det var lite väl många saker som hände i den, men wow! Me like. Och inte bara för att Johnny Depp var med. Men det är ju inte ett minus...

I morgon ska vi ha filmkväll. A1 kommer hit och förmodligen kommer vi att slåss om vilka filmer vi ska se. Eftersom Maken och A1 har ungefär samma smak så kommer jag att vara rökt. Som vanligt. Aja, det ska bli skoj att träffa henne i alla fall. Det var så länge sedan, ett tag före semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar