lördag 19 augusti 2006

Denna helg har hittills varit sammankopplad med filmtittande. Och bra filmer till och med, trevligt. I går hade vi videokväll, jag, Maken och A1. Först såg vi Inside man med Denzel Washington och Clive Owen. Det bästa med den filmen var nog Clive, han är riktigt skön.

Andra filmen i går var V for Vendetta. Riktigt bra film. Bra skådespelare även här.

Idag var jag och Maken på bio. Vi såg Offside med Jonas Karlsson. Oh vad jag gillar honom. Han är alltid bra. Djupt imponerad.

Ikväll ska jag se på Folktoppen, trots att en av de personerna jag inte tål är med där - Shirley Clamp. Jag kan inte förklara varför, men jag gillar henne inte. I synnerhet inte sedan man översatte It must have been love och lät henne sjunga den. Jag är ledsen, men den skriker Roxette för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar