torsdag 29 september 2005

Filmkommentar

Dirty Dancing 2 var faktiskt inte helt bortkastade pengar. De hade gjort den ganska snyggt med flera liknande scener från originalet, och sådant skamlöst flirtande går alltid hem hos mig. Dock är jag ganska glad för att jag inte såg den på bio, den var alldeles lagom som videokvällsmaterial. Swayze kan för övrigt fortfarande dansa, även om han numera ser ganska sliten ut.

Andra filmen vi såg var Miss Secret Agent 2. Jag gillar Sandra Bullock och det var några kul skämt i den. Jag blev glatt överraskad, trodde nämligen att det var usel. Dock var det väl inte heller en film som jag behövde se på bio.

Sammantaget: En riktigt bra tjejkväll med video & lösgodis.

Videon jag tittat mest på idag? Billy got his beer goggles on med Neal McCoy. Med Rob Schneider som Billy. Countryvideos är ofta riktigt roliga, jag gillar dem skarpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar