onsdag 21 september 2005

Fem på nya äventyr...

5 album i min CreativeZen:
A bigger bang (Rolling Stones)
Absolute Schlager Classics
How to dismantle an atomic bomb (U2)
OST Shrek 2
Tower of song – The songs of Leonard Cohen

5 mp3-filer i min spellista:
Unga pojkar & äldre män – Lena Philipsson
Hallelujah – Leonard Cohen
Sharp-dressed man – Brad Paisley
Over the hills and far away – Gary Moore
Your song – Elton John

5 filmer jag har sett nyligen:
Liftarens guide till galaxen
Batman begins
Sideways
Undergången
Stolthet och Fördom
(BBC-produktionen från 1996. *suck*)

5 filmer jag vill se:
Kalle och chokladfabriken
Garden state
Tjenare kungen
Cinderella man
(trots att den handlar om boxning)
Stolthet och fördom (den nya med Keira Knightley. Kommer troligtvis till Sverige i början av nästa år…)

5 böcker jag har läst nyligen
Harry Potter & the Half Blood Prince – J K Rowling
Angels and demons - Dan Brown
Da Vinci-koden – Dito (På CD-bok, men det gills väl?)
Ett öga rött - Jonas Hassen Khemiri
Jane Eyre – Charlotte Brontë

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar