måndag 14 oktober 2013

Dags att sova...

Efter en sjukdag är det nog dags för mig att gå till jobbet i morgon. Jag har fortfarande inte så mycket röst, men jag får väl helt enkelt vara lite tystare än vanligt och inte prata så mycket vid genomgången.

Min sjukdag hemma var mycket händelselös. Jag låg i soffan och passade på att titta på de Glee-avsnitt som var inspelade på vår TiVo. Min huvudvärk höll i sig hela dagen men släppte till stor del när jag och P2 åt middag. Äntligen. Nu känner jag mig bara så där slö som jag alltid känner mig efter huvudvärk.

P1 kom hem från första besöket på simskolan och intygade att han numera kunde simma. Jag är skeptisk till att det ska ha gått så fort, men glad över att han verkar tycka att det är kul.

P2 sov en stund på eftermiddagen och följden av detta var mycket tydlig - han vägrade somna samtidigt som sin bror. Nästan 30 minuter till höll han ut och babblade om det mesta.

I morgon har jag en lektion och på kvällen blir det styrelsemöte. Full rulle, m a o...

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar