fredag 5 november 2010

TV, lördag kväll...

Det här kan ha varit sista gången jag kollade på Skavlan. Det var inte bra. Inga personer jag relaterade till - och ännu en gång så gott som bara män. Slash var lite intressant, men då hakade de upp sig på att han bar solglasögon och hatt inomhus. Visst är det skumt, men det finns många andra saker jag skulle vilja fråga honom istället.

Doobidoo är kul, lättsam underhållning. Vill dock helst ha med gäster som faktiskt kan sjunga - även om Stefan Holm förra veckan var stor underhållning... :)  Jag håller kvar min åsikt om Lasse Kronér. Älskar honom. Det har jag gjort sedan jag såg Triple & Touch innan de slog igenom, i Ljungskile på någon flyktinggala på någon idrottsplats. Otroligt vacker sångröst.

Sovdags. I morgon blir det gravbesök i Solna. Makens farföräldrar ligger begravda där och vi åker med Svärföräldrarna dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar