måndag 22 november 2010

Måndag

Ganska trött men ändå vid gott mod. Förkylningen verkar ha dragit vidare för tillfället *ta i trä* och det har funkat ganska bra på jobbet idag *ta ännu mer i trä*. Kanske har de insett att jag inte är på väg någonstans? Det är fortfarande ganska högljutt och oroligt inne på lektionerna, men nu kommer vi till ämnet jag är expert på (nåja...) - Historia!Jag hoppas att de kommer att vilja ta till sig lite lärdomar den här gången...

Jenny - Jag ska svara på ditt mail snart, det har bara varit så mycket just nu. Kanske jag t o m ringer dig i morgon? Jag skäms eftersom det var flera dagar sedan du skrev och jag uppskattar verkligen att få brev, om än i e-form. :)

1 kommentar:

  1. Det är lugnt, ingen stress! (Baksidan av ständig tillgänglighet.) Ser fram emot att få till en träff eller dylikt snart, men nu har jag åkt ner till Småland.
    Ps.Den geografiska frågeställningen är inte längre lika aktuell, men vi hörs!

    SvaraRadera