torsdag 18 november 2010

Föreläsning.

Idag har jag lyssnat på Christer Hedin när han föreläste om islam på Historiska museet. Han är otroligt intressant att lyssna på, men jag måste erkänna att jag var lite trött på slutet. Det kan ev bero på den indiska maten som vi slängde i oss innan vi rusade till föreläsningen. :-)

Nu: hem till ett tomt hus (förutom undulaterna då'rå). Maken är i Göteborg till i morgon. Han ringde tidigare och berättade att han gått förbi en jättestor Desigualaffär i Nordstan. Utan att köpa något till mig. Det är nästan oförskämt! :-)

Maken sa åt mig att jag inte skulle sitta uppe så länge, men det är ingen fara. Jag är så trött att jag funderar på att gå och lägga mig direkt när jag kommer hem.

Tydligen finns det en ny Kulturfyra att läsa på Kulturbloggen. Ska kanske ta en sväng dit också...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar