måndag 8 december 2014

Trött...

Inte bara på grund av att det är december, men visst, det är en bidragande orsak. Två veckor kvar till kursslut och vid den här tiden brukar eleverna vakna.

I morse gick jag och P2 upp kl 04.00. Inte för att vi ville. Inte för att det var kul. Inte för att det var trist att sova. Nej, han gjorde ett sömn-EEG i morse. Allt har gått bra och nu är jag på väg för att hämta honom inne vid Makens arbete.

Sedan måste jag jobba in lite saker i veckan. Undrar när den tiden kommer...?

Det finns dock saker som gör mig glad och peppar mig, förutom familjen då förstås. I fredags var jag, A1 och ett par av mina kollegor på Stadsteatern och lyssnade på Caitlin Moran. Underbar. Som grädde på moset fick jag även hennes senaste bok signerad - och även biljetten. En annan kollega tyckte att jag var lite väl girig, men det var faktiskt hon som erbjöd sig. :-)

Att mötas av en kram, en puss på kinden och ett "Hello gorgeous" - det gjorde faktiskt min vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar