tisdag 11 november 2014

Resa & inlämningar

Just nu är det mycket som finns i mitt huvud. Jag har fått ett erbjudande att åka till London på konferens i januari och då tänkte jag och kollegan stanna kvar  ett par dagar efter. Dessutom kommer A1 dit och håller oss sällskap! :)  Vi håller på och bokar hotell och resa och planerar vad vi ska göra. Än så länge är det väl egentligen bara bestämt att vi ska till 221 Baker Street & Forbidden Planet. Det sistnämnda stället verkar det som att vi kan spendera ganska mycket tid på... :)

Förra veckan var det meningen att jag skulle komma ikapp med betygssättning, eget studerande och annat. Istället hamnade jag på akuten. P2 fick någon sorts feberkramper natten till torsdagen och det slutade med en natt på Astrid Lindgrens barnsjukhus och EEG-mätningar. Han verkar dock ha klarat det hela utan några biverkningar.

Nu ligger jag verkligen efter med allt. Söndag är det deadline för mina studier, hoppas jag hinner. Fram till fredag kan jag bara arbeta med mina elevers inlämningar, så det är fredag jag kan jobba med mina saker. Sedan åker vi till landet, så jag får väl helt enkelt ta med mig datorn dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar