fredag 14 mars 2014

Kvällen...

Vad jag ska göra ikväll? Tja, för att göra en lång historia längre...:

Veronica Mars (2014) PosterIgår var det förhandsvisning på nya Veronica Mars-filmen. Den som har finansierats med hjälp av seriens fans - och jag är en av alla dem. Jag anmälde mig till filmvisningen men insåg snabbt att a) jag hade lektion och b) jag skulle ha årsmöte i samfälligheten på kvällen. M a o skulle jag inte kunna gå.

Jag visste dock att jag hade spekulanter på biljetten. Maken ville gå, men det kunde han glömma från start. Jag vill se filmen med honom, inte höra om den från honom innan jag sett den själv.

A1 ville verkligen gå, men lyckades inte få in någon vikarie så hon fick vikariera själv. (Jag vet dock att hon kommer att koppla upp sig i kväll och se den.)

Då kom jag ihåg att jag har en kollega på jobbet som gillar VM, precis som jag. Och hon hade möjlighet att gå! Jag har fått en rapport om filmen och den verkar bra. Vad jag fick mer...?

En goodie-bag! Inte den mest innehållsrika, men det viktiga fanns där. Marshmallows och en värdecheck till SF Anytime. Tack, J!

Så vad jag gör ikväll...? Gissa tre gånger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar