söndag 22 december 2013

Dan före dan före dopparedan

Köpcentrat här i närheten öppnade redan 08 i morse. Vi var där strax före 09.30. sedan var vi där hela dagen. Sushi till lunch och sedan fortsatte vi gå runt. Till slut handlade vi på Citygross, åkte till Bauhaus för att köpa gran och vände sedan bilen för hemresa.

När vi var 15 minuter från stugan frågade Maken vad jag köpt till hans syskonbarn. Jag svarade att jag trodde att han handlat åt dem.

Vi vände och åkte tillbaka.

Till slut kom vi hem och kunde klä granen:


Och ja, den är något dränkt i prydnader...

P1 fick på sig tomtedräkten, men det var svårt att få honom att posera fint. Just här är det så att jag har lyckats få honom att le, men då blev han sur och vände sig om. :-)



Nu lägger Maken barnen - de somnade i bilen och då är det svårt att få dem att somna vid en normal tid - och jag ligger i soffan. Ska strax hälla av vattnet på tungan jag kokar.

Två dagar kvar. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar