torsdag 23 juni 2011

Midsommar.

Jag tillhör en av de där familjerna med barn som dansar kring midsommarstången nu. Eller snarare i morgon. Både jag och Maken kommer att behöva vara med, antar jag. Förmodligen kommer pojkarna också att vara mycket motvilliga till att gå runt den där konstiga stången. Förhoppningsvis kommer denna motvilja att avta.

P1 somnade i sin egen säng ikväll! Jag har inte varit uppe ännu, men jag antar att han fortfarande ligger där och inte inne hos oss.

Vi har förklarat att vi ska till farfar och sova där en natt. Ikväll packade de sina ryggsäckar med vad de ville ha med sig. Det var en hel del.

Jag hittade en goseapa till P2 idag på Erikshjälpen. Han blev stormförtjust. P1 fick mer Brio-räls som Maken hittade. Jag gillar verkligen det stället!

Ha en underbar midsommar, var ni än befinner er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar