måndag 12 juli 2010

Värmeslag.

För varmt för att jag ska orka skriva så mycket. Kan dock meddela att trädgården har skadat mig:


Jag skulle klippa ner en buske med sekatör och jag höll lite fel. Följd? Min nagel vek sig. Skratta ni bara, men jäklar så ont det gjorde. Jag som aldrig haft långa naglar förut men nu när jag har det så gör de att jag blir skadad. Typiskt. Och ja, jag vet, jag borde fixa till nagellacket.

Mamma och R har kommit idag och allt gick bra på resan hit. Vi hann åka ut och hälsa på Svärföräldrarna också. Jag tror dock att R är chockad över att vi äter så mycket och ofta här. :-)

Imorgon ska vi ta det lugnt. Jag ska rensa lite i rabatterna och Maken ska in till jobbet en sväng. På onsdag bär det av till Tandådalen för avkoppling och Norgebesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar