fredag 12 januari 2007

Ah, jag har inte skrivit på en evighet. Igen. Jag börjar känna mig ganska slarvig. Och inte kan jag skylla på jobbet heller. Den här veckan har jag haft det ovanligt lugnt. Eventuellt kan jag skylla på den nya datorn & onlinepoker. Jag har suttit där ganska många kvällar på sistone och fastnat totalt.

Jag tror dock inte att jag kommer att sitta där så mycket på ett tag. Jag tröttnar alltid efter att jag har förlorat några gånger.

Ikväll börjar Let's dance. Jag trodde det aldrig, men Maken vill se det. Det kommer att bli slagsmål fr o m nästa vecka, när Så ska det låta börjar. Problemet är att jag vill se båda programmen...

Jag har hittat ett par nya favvoserier på nätet. Den ena är Weeds och den andra är Black books. Roliga och bra. Den andra är nog ett par år gammal, men kul. Weeds såg jag aldrig när den gick på svensk TV (trean tror jag). Hur som helst, rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar