onsdag 25 januari 2006

Alldeles för länge sedan.

Jag tänkte att jag skulle skriva minst lika mycket som jag gjort förut. Livet har ett sätt att se till att saker inte sker som det är tänkt.

Jobbet har varit, och är, en källa till ständig stress. I och med att jag får fler elever (det är i o f s ganska roligt) så får jag också mindre fritid.

Min farbror dog igår. En av de äldre personerna i min släkt, tillika mannen som jag såg som min farfar. Jag är ett sladdbarn, och mina far- och morföräldrar var redan döda när jag föddes. Då var det min ene farbror, min faster och min moster som till viss del tog över dessa roller. Och, ska jag tillägga, de har gjort, och gör, det med den äran. Jag älskar dem mycket. Alltid.

Jag ska dock avsluta detta inlägg positivt. Idag fyller min äldsta syster 50 år. Inte för att det ser ut så, men ändå. Grattis K! Dessutom fyller Svärmor år. 60+. Grattis till dig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar