måndag 19 december 2005

Mr Potter & julklappsstök

I fredags såg jag äntligen Harry Potter & The Goblet of Fire. Jag har väntat på att få se den ganska länge nu. Det är, enligt mig, den bästa boken i serien (Än så länge. Den sista blir nog kanon!). Hur var då filmen? Jo då, den var riktigt bra. Snape var med ganska mycket. Alan Rickman brukar oftast vara ett tecken på att filmen är bra. Synd bara att jag hade huvudvärk när filmen startade, vilket utvecklades till migrän ungefär när halva filmen var klar. Sedan satt jag och mådde illa fram till slutet. Jag måste se filmen igen, så jag kan tycka *ännu* mer om den.

Tidigare under dagen handlade jag julklappar. Jag har fortfarande kvar ganska många att köpa till, men det blir tisdagens och onsdagens problem. Jag hittade i alla fall något till Maken, även om han kommer att byta det hur snabbt som helst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar