söndag 13 september 2009

Knas plus sammanfattning

Håller just nu på att justera applikation jag bloggar i via telefonen. Lite irriterande att behöva klicka fram tangentbordet efter varje bokstav. Vi kommer dit. Så länge blir det nog mest bilder och rubriker till dessa. När jag inte sitter vid datorn förstås.

Vi har sett klart Veronica Mars, säsong 2, Maken och jag. Fortfarande bra. Nu har vi börjat se Life on Mars och me like. Mycket. Dessutom har vi lånat Veronica Mars, säsong 3, och Buffy, säsong 1, av A1. Här ska ses på TV-serier! Slutligen spelar jag ju även in True Blood på SVT 1. Jag vill se flera avsnitt på en och samma gång, därav väntandet.

Igår var jag på Stadsteatern och såg Vem är rädd för Virgina Woolf. Mycket bra prestationer av alla, men främst Dan Ekborg & Pia Johansson. Ännu ett steg i min teaterhöst, nästa blir Muntra fruarna i Winsor på Dramaten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar