torsdag 6 augusti 2009

Kvällslugn

Hemma igen. I morgon bär det av till Tumba till vänner och på måndag åker vi till Gotland. Sista veckan kommer att bli baserat på annat håll. Skönt, men det känns skumt att semestern snart är slut. Sista semestern med detta jobb dessutom, det känns ännu konstigare.

Vi har grillat ikväll och det var gott. Köttet var ganska löst, men det var det enda ekologiska jag hittade. Försöker köpa sådant i allra möjligaste mån.

Imorgon ska Maken till tandläkaren. Jag tänker åka med, en stifttand lossnade lite igår när jag åt Rollokola. Grymt trist, men den har suttit ganska länge nu. Det blir väl dyrt, kan jag tänka.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har precis hittat din blogg och vill bara säga att jag gillar den jättemycket! Jag jobbar också som lärare och kommer nu att fortsätta att följa din blogg! Kram Jennie
    http://www.bubbelvatten.se

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Kul att höra. Jag har varit inne på din blogg också nu och den är bokmärkt. :)

    SvaraRadera