söndag 1 mars 2009

Bäst i Melodifestivalen 2009...

...utan snack t o m. Skicka Blingeling (Tingeling kapten krok crew mix) till Moskva, de får min röst!



Näst bäst, från första programmet, Freddie Wadling med Alla har glömt:



Jag hade velat lägga in Darins version av Se på mig också, men den fanns inte på SVT Play. Synd, det var en riktigt bra version.

Just nu har jag börjat lyssna in mig på de låtar som redan är klara inför finalen och det finns ett par som jag gillar. Måns Z, E.M.D. och Alcazar t ex.

Bland de som gått till Andra chansen gillar jag ju Caroline af Ugglas, Sarah Dawn Finer och BWO.

2 kommentarer:

  1. Ja, det var faktiskt en bra version av Darin, det trodde jag inte om honom!

    Hejar på Caroline af Ugglas och Sarah Dawn Finer 1 2:a chansen. Riktiga sångerskor...

    SvaraRadera
  2. Ja,de var bra. Det kan bli en OK final trots allt, men varför alla dessa tråklåtar som utfyllnad?

    SvaraRadera