tisdag 15 april 2014

Påsklovsvecka

Det här med att arbeta på en skola som inte har ferietjänst? Det suger. Hur mycket jag än gillar skolan och mina kollegor - och eleverna i stort sett - så är det riktigt trist att veta att jag måste jobba fram till torsdag - om jag inte vill ta ut semesterdagar. Och nej, det känner jag inte för.

På torsdag åker vi dock till mamma och stannar där till måndag typ. Det lär inte bli så värst mycket vilande, jag antar att mamma kommer att passa på att fråga om hjälp med tre miljoner saker. Det enda jag är hyfsat säker på är att vi inte kommer att behöva skotta en massa snö...

I morgon firar jag och Maken tioårig bröllopsdag. Oj. Det är ganska många år. Hur vi ska fira? Jo, han ska spela bridge och jag ska vara hemma med Pusselbitarna och packa. Tjoho.

Hoppas ni får en riktigt bra påsk med god mat och trevligt sällskap. Om det nu fortfarande är någon som kollar in här då och då... Jag har bara mig själv att skylla. :)

1 kommentar:

  1. Glad påsk! Bloglovin påminner om när det är dags att titta in här, så ibland händer det...

    SvaraRadera