fredag 11 mars 2011

Kulturfyran: Filmer och boxning

Kul med en ny kulturfyra och frågor om filmer är alltid trevligt. 


1. Hur många filmer har du sett i år?  
8 filmer och tre TV-serier. 

2. Vilken är den bästa film du sett hittills i år?

Jag delar upp det eftersom jag  sett både film och TV-serier. Av TV-serierna är Sherlock bäst.  Av de filmer jag sett är The King's Speech bäst, utan snack. Jag ser redan fram emot att se den på nytt. 

3. Har du sett boxning live någon gång?
Nej. Skulle nog inte falla mig in.

4. Vad tycker du om boxning?
Om boxning tycker jag inte. Jag tycker att både Million Dollar Baby och Cinderella Man är bra filmer,  men jag tycker inte om boxning som företeelse eller sport. Lite för våldsamt för mig.

2 kommentarer:

  1. hej hej Maila mig din adress så skickar vi två biljetter.
    kulturbloggen /gmail/

    SvaraRadera
  2. Roligt, tack! Jag mailar senare. :-)

    SvaraRadera