onsdag 28 april 2010

Kvällslektion

Jag är inte på humör att vara på jobbet just nu. Jag vill vara hemma, uppkrypen i soffan, tittandes på The Mentalist eller The Good Wife. Har för övrigt inte bestämt mig ännu om jag gillar The Good Wife eller inte. En klar fördel är ju att Chris Noth är med i varje avsnitt (i alla fall hittills) och jag gillar även killen som var med i Sports night tidigare, men jag är inte helt såld på serien ännu. Nå ja, det var ett sidospår. Jag skulle skriva om att jag ville vara hemma.

Det är jätteroligt att träffa elever och ha lektionskontakt med dem. Jag känner bara att jag vill koppla av och vara ledig någon gång på dygnet och så är det inte nu. I juni kanske jag kan koppla av, men det känns som en evighet dit...

Hur som helst, om inte om vore... Nu ska jag ta en kopp kaffe och gå till lektionen. Sedan ska jag gå till ett kvällsöppet apotek och slutligen sätta mig på ett kvällsöppet fik tills dess Maken är klar med avdelningsaktivitet och vi kan åka hem. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar