Visar inlägg med etikett "Music And Lyrics". Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett "Music And Lyrics". Visa alla inlägg

onsdag 14 mars 2007

Pop! goes my heart

Jag trodde att jag lade upp det här mästerverket i går, men det fungerade visst inte. Hur som helst, det här ger i alla fall mig en flashback till 80-talet. 1984, Då var jag 11 år. Jag tror att det jag lyssnade på mest då var brorsans skivor. Jag vidhåller fortfarande att en av de bästa skivor som gjorts är Revenge (1986). "Well, I was born an original sinner. I was borne from original sin. And if I had a dollar bill For all the things I've done There'd be a mountain of money Piled up to my chin..."

Hur som helst. Jag kommer bort från ämnet. Vilket ämne? Jo, Hugh Grant i 80-talskläder och en Wham!-liknande video. Titta, njut och skratta. Det gjorde jag. För den sakens skull är det faktiskt värt att se filmen.