måndag 30 april 2007

Vi såg alltså två filmer igår, jag & J. The holiday var ganska otippat rätt bra. Dialogen var över all förväntan. Jack Black var riktigt bra. T o m Jude Law hämtade upp sig efter att man sett hans "hemlighet". J sa att hon satt och log större delen av filmen, och det är ett bra betyg.

Sedan såg vi Borat. Jag somnade cirka fem gånger. Det här var inte min grej. Ursäkta till de som gillade filmen* men den var rätt kass. Det fanns ett par kul ögonblick, t ex när han är hos någon kyrka, blir frälst och sedan fortsätter resa med "Mr Jesus" men i det stora hela? Kass.

Maken ringde från Chicago. Först fick jag dock prata med hela ressällskapet som inte lät helt nyktra. Jag fick även höra att kompisarna från Chicago kommer hit den 20:de och stannar en vecka. Det ska bli kul att träffa dem.

*inklusive Maken som tyckte att den var jätterolig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar