måndag 8 maj 2006

Måndag...

...och det är lika varmt idag. Tur att jag sitter på en så kass placering att jag inte ser att solen skiner när jag jobbar. Då hade jag fått ännu mindre jobb gjort.

Sedan kommer jag hem och upptäcker att jättemånga blommor slagit ut i trädgården under dagen. Hur länge var jag borta egentligen...?

I går såg vi Red dragon/Röd drake. Oh vad jag älskar Edward Norton. Och Ralph Fiennes. Underbara skådespelare. Just lovely. Jag hade inga större förhoppningar på filmen. Jag kommer ihåg att jag såg den första varianten, Manhunter/Red dragon, för några år sedan och jag tyckte att den var ganska kass*, den här däremot var riktigt bra. Spännande och lite lagom läskig. Me liiike!

*Något som jag fick redan på nu gör att jag måste se om den för att göra den rättvisa. Det är tydligen CSI-Grissom som spelar FBI-agenten i den, och då måste man ge den ytterligare en chans... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar